Simtarget – Sveriges ledande skyttesimulator

Svensk Föreningsfinansiering AB har fått förtroendet att vara återförsäljare i Sverige av Simtarget skyttesimulator. Den mest populära skyttesimulatorn i Sverige, och det självklara valet för svenska jägare och sportskyttar. Ingen annan simulator har sålts i lika stora volymer! Med våra trådlösa vapen får du en autentisk och smidig upplevelse.

Enkelt och Effektivt

Vårt PC-baserade system är designat för att vara lättanvänt och snabb igångsättning. Simtarget är ett kraftfullt tränings och utbildningsverktyg som projiceras på en vägg i storleken 3-8 meter. Använd medföljande attrapp-vapen för att delta i olika aktiviteter och träna dina skjutkunskaper. Tillbehör finns att köpa till för användning av egna vapen.

Standardinstallationens Innehåll

I vår standardinstallation ingår en mängd olika jakt- och skytteövningar:

• Lerduveskytte
  • Löpande vilt (älgbana 80 m)
  • Björnpasset
  • Björn eftersöksprov
  • Älgjakt
  • Björnjakt
  • Hjortjakt
  • Rådjursjakt
  • Vildsvinsjakt
  • Nöjesskytte (burkar m.m.)

Anpassa ditt träningsprogram

Med Simtarget kan du även skapa egna banor med unika bakgrundsbilder från er skjutbana eller favorit jaktställe. Systemet visar målen i exakt storlek och hastighet, med detaljerad information om ballistik, träffpunkter, pip-spårning och mycket mer.

Gör dig redo att förbättra dina skjutkunskaper med Simtarget – det självklara valet för alla jägare och sportskyttar!

Finansiering

Svensk Föreningsfinansiering AB kan via samarbetspartners erbjuda mycket förmånlig finansiering av skyttesimulatorn.

Tveka inte att kontakta oss för mer information om Simtarget

Sveriges populäraste skyttesimulator

Komplett system för skjutträning – allt du behöver

• 1 licens för Simtarget-programvara
  • 1 attrapp - kulvapen inkl kikarsikte
  • 1 attrapp - hagelgevär
  • 1 USB-kommunikator
  • 1 projektor
  • 1 stativ
  • 1 laserkamera
  • 1 enhet anpassad för riktiga gevär (träning med eget vapen)
  • 1 dator med installerad programvara
  • 1 ljudsystem

Detta system är perfekt för er som söker en komplett lösning för skytteträning under vinterhalvåret, billig skytteträning året runt, grundträning för jägarexamen elever, företagsevent och mycket annat.

All utrustning levereras direkt till er med Postnord färdig installerad och klar. Montera upp projektorn och ställ in laserkameran sen är ni redo att ta simulatorn i bruk.